O Gottfried Benn υποστήριζε ότι στη λυρική ποίηση το μέτριο
είναι ανεπίτρεπτο και ανυπόφορο
Όταν με διαβάζω τον δικαιώνω

Πέμπτη, Ιανουαρίου 16

το τάλιρο



Σου δίνω χάνδρες και μετά το καθρεφτάκι
να ιδώ την έκπληξη στα άπληστα τα μάτια σου
παράσταση του Σινεακ καπέλο απ το ναυτάκι
τα νιτερέσα της δουλειάς και τα κομμάτια σου

κάποτε μου πες πως σε πλάκωσε ένα τάλιρο
κι όταν τ' απόκτησες θυμάμαι τις φωνές σου
σε έξω ράδα Πειραιά και νέο Φάληρο
ν αγοραστούν κόστιζαν τόσο οι δαίμονες σου

μα τους δικούς μου εγώ τους άφησα απλήρωτους
τους κουβαλώ σα τους αιώνιους πιστωτές
χρόνια που χάθηκε η γυαλάδα των ονείρων τους
έλεγα πάντα και μου γύριζε ποτές

τώρα που πάλιωσε ο κόσμος και ξεφτίσαμε
με πόσα τάλιρα αλήθεια σ αγοράζω
σ ότι πιστέψαμε και σ ότι αγαπήσαμε
τις μνήμες κόλλυβα έχω μάθει να μοιράζω

σου δίνω χάντρες και μετά το καθρεφτάκι
να δω την έκπληξη στα γέρικα τα μάτια σου
ακτή Ξαβέριου παγόδα παλατάκι
στον ελεγκτή να τελωνίζω τα κομμάτια σου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου